TUTOn kokenut hyökkääjä Samu Markkula on hankittu pitkäaikaisen yhteistyökumppanin, turkulaisen digimarkkinointitoimisto Louhoksen, kokoonpanoon. Jatkossa hänet voi siis nähdä Mestis-kaukaloiden lisäksi myyntihousut jalassa Louhoksen riveissä.
Lokakuun alusta Louhoksen joukkueeseen hypänneelle Samu Markkulalle on kaavailtu tärkeää myyjän roolia. Näin hän pääsee ruokkimaan nälkäisiä Louhos-kollegoita tuloksellisen digimarkkinoinnin ja laadukkaiden verkkosivujen työpuhteilla.
Louhos Digital on tehnyt vuosikausia – välillä hyvin aktiivisesti, välillä karvan verran seesteisemmin – yhteistyötä TUTOn kanssa. Pohdinnat Markkulan työpestistä saivat alkunsa tämän yhteistyön kautta – ja nyt miehelle annetaan hieno näyttöpaikka.
Markkula itse on innoissaan kuin nuori varsa päästessään kirmaamaan jään lisäksi digimaailman kaukaloihin. TUTOn treenatessa arkena aamuisin, jää iltapäiviin hyvää aikaa painaa myyntihommia. Pelipäivät Mara pyhittää peleihin keskittymiseen, tosin pelireissuilla voi toisinaan tappaa aikaa tarjouksia lähettämälläkin.
”Hyppään messiin intoa täynnä! Tässä on iso halu oppia, miten asiat täällä hoidetaan ja sitä kautta kehittyä ja oppia uusia asioita. Ja jos mietitään ihan henkilökohtaisestikin, niin tämä mahdollisuus on mulle tosi iso juttu omaa tulevaisuuttanikin ajatellen”, hän ilakoi.
Myös Jouni Virpiö siirtyi Louhokselle
Viimeiset viisi vuotta TUTOn urheilukoordinaattorina toiminut Jouni ”Jone” Virpiö, 39, siirtyy myös Louhoksen joukkueeseen. Suurella pieteetillä jääkiekon parissa pitkään hommia paiskinut Virpiö muutti äskettäin perheineen Tampereelle ja samalla tuli sopiva aikaelämässä tehdä jotain muuta.
”Kun työni jääkiekon parissa oli loppumassa, tiedustelin ystävältäni toimitusjohtaja Iiro Junnilalta mahdollisuutta näyttää kynteni uusissa hommissa. Riski on nyt otettu – ja minusta tuli Louhoslainen”, myhäilee Virpiö.
”Saavun Louhoksen joukkueeseen nöyränä paiskimaan hommia ja innokkaana oppimaan uutta. Halu auttaa ihmisiä on varmasti tässäkin työssä mainio lähtökohta hyviin kohtaamisiin. Olin jo syyskuussa mukana Louhoksen tiimipäivässä, jossa minut otettiin tosi hienosti vastaan”, hän jatkaa.
Virpiö hyppää heti mukaan Louhoksen uuden Tampereen-toimiston vahvuuteen ja tulee vastaamaan paikallisten asiakkaiden aktiivisesta palvelusta sekä uusien asiakkaiden hankinnasta erityisesti Pirkanmaan alueelta.
Mestis-mestari Iiro Junnila kihertelee innosta
Louhos Digitalin toimitusjohtaja ja TUTOn paidassa Mestis-kannua keväällä 2008 nostellutta Iiro Junnilaa luultiin alkuviikosta Turun-toimistolla isokokoiseksi metsäkauriiksi, sillä mies loikki niin elastisesti käytävillä ja neukkareissa.
Kyseessä oli kuitenkin autenttinen innostuneisuus, jopa kiima, koska uusia osaavia myyntipuolen tekijöitä on haavissa, jonka lisäksi uusi Tampereen-toimisto herättää tietysti värinöitä pakaroissa.
”Kaikkea positiivista ja innostavaa meneillään! Koitetaan pitää paketti hyvin kasassa ja muistaa palvella pitkäaikaisia asiakkaita entistäkin laadukkaammin, samalla kun pyritään päästä auttamaan uusia yrityksiä”, Junnila kihertelee.
”Tiedän tarkkaan, että Samu ja Jouni ovat molemmat hyviä tiimipelaajia ja kovia paiskimaan hommia. Jonen kanssa ollaan tunnettu voitokkaasta TUTO-kaudesta 2007-2008 alkaen ja oltu hyviä ystäviä siitä saakka. Mara on puolestaan vakuuttanut jo lyhyen tuttavuuden aikana itseni määrätietoisella ja tuloshakuisella asenteella, joka povaa onnistumisia kaukalon lisäksi myyntipalavereissa.”
Mikäli yrityksesi kaipaa apua tulokselliseen digimarkkinointiin tai verkkosivujen kehittämiseen, olehan yhteydessä vaikka Samuun ja pyydä tarjousta:
SAMU MARKKULA
Asiakaspäällikkö, Louhos Digital
samu.markkula@louhosdigital.fi
040 417 3942
Tutustu Louhokseen: www.louhosdigital.fi